Always chasing light

Always chasing light

onsdag den 10. juli 2013

Mine billeder på nettet

Jeg har nok været lidt flagrende med hensyn til at dele mine billeder med andre på nettet. - Jeg begyndte at tage digitale billeder i 2005, og i en lang årrække har jeg lagt billeder op på den amerikanske site:
BetterPhoto.com, hvor du kan se flere hundrede af mine billeder. - Alt har sin tid, og jeg synes ikke mere, at BetterPhoto.com er den bedste mulighed for mig.

Jeg har nu valgt 500px.com som mit hjemsted, da jeg her får rigtig god inspiration af andre fotografer fra hele verden. Du kan se mine billeder på:
jensen-photo.dk eller på http://500px.com/JorgenJensen

Du kan også se en del af mine billeder på min facebook profil.

Her er et par eksempler på mine sidste billeder:

Søde svaneunger fotograferet ved søen på Knivholt Hovedgaard ved Frederikshavn

Solnedgang på Kandestederne Strand  ved Skagen, hvor det er tilladt at køre bil på stranden.

Ung deltager i DM for bygarder, der blev afholdt i Frederikshavn i sidste weekend. - Der deltog 32 orkestre fra hele landet.


Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar