Always chasing light

Always chasing light

fredag den 22. november 2013

A new day - En ny dag

Jeg havde planlagt at tage billeder af solopgangen i dag her på østkysten lige nord for Frederikshavn, men i modsætning til vejrudsigten, så var der helt overskyet kl. 7.00. -  Jeg startede bilen og kørte længere nord på, hvor det viste sig, at der begyndte at komme huller i skydækket mod vest, så jeg bestemte mig for at tage billeder på vestkysten ved Kandestederne syd for Skagen. - På hjemvejen
tog jeg billeder i den store sandørken i Råbjerg Mile, men de billeder får I først om et par dage.

My plan for today was to capture the sunrise on the east coast just north of the city, but contrary to the weather forecast , there was quite cloudy at 7.00 a.m.. - I started the car and drove further north, where I observed holes in the cloud cover to the west, so I decided to take pictures on the west coast at Kandestederne south of Skagen. - On my way home I took pictures in the great sandy desert of Raabjerg Mile, these images will be uploaded in another blogpost in some days.







Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar